Skip to main content

شرکت پیشتاز مفتخر است تا تکنولوژی روز اروپا را در ایران مطرح کند
خط تولید کامل سوسیس، کالباس، پروسیسنگ و فرآوری گوشت و مرغ.
این ماشین آلات پس از چهار ده حضور در بازار های جهانی نظیر روسیه، اوکراین، تایلند، استرالیا، کره، اسپانیا، آلمان، لهستان، ونزولا و آفریقای جنوبی و آمریکا ثابت کرده اند که اعتماد بزرگان این صنعت در جهان را جلب کرده اند.

محصولات تحت استاندارد های اروپایی CE در چین تولید و در بالاترین درجه تولید با قویترین ماشین آلات ژاپنی و قویترین ابزار های اروپایی تست می شود. 

این ماشین آلات تمامی استاندارد های جهانی شامل CE ایزو ۹۰۰۰ و ایزو ۱۲۰۰۰ و HACCP  و دیگر استاندارد های اروپایی را دارا می باشند. و تمامی قطعات اصلی آن  ژاپنی و ایتالیایی  و آلمانی می باشد.

محصولات شامل :

  • Vacuum filler                                    پرکن های اتوماتیک ودستی با ظرفبت های گوناگون
  • Bowl Cutter                                     کاتر کاسه ای وکیوم دار و بدون وکیوم
  • Emulsifier                                         توربوکاتر یا امولسیون کننده مواد
  • Meat Grinder                                   انواع چرخ گوشت های صنعتی
  • Injection                                          اینجکتور یا دستگاه فرآوری از طریق تزریق سوزنی طعم
  • Vaccum Tumbler                              تامبلر جهت آماده سازی گوشت
  • Clipper                                             انواع کلیپر های دستی و اتوماتیک
  • Smoking and Cooking chamber        اتاق پخت
  • Vacuum Meat Mixer                          میکسر یا چرخ گوشت وکیوم دار
  • Meat Slicer                                       خرد کن گوشت های منجمد و غیر منجمد
  • Seprator                                           انواع سپراتور های مخصوص جدا سازی استخوان از گوشت
  • Meat Lifter/ Loader                          دیگر تجهیزات تکمیلی خط تولید نظیر نوارنقاله،تیرولی، تجهیزات ارتقا خط تولید                                                 نظیر جابه جایی اتوماتیک محصولات در خط تولید ، شستشوگر های                                                                  محصولات و غیره

جهت مشاهده مشخصات محصولات می توانید روی نوار ابزار محصولات کلیک کنید.

شرکت پیشتاز مفتخر است که پس از دو دهه حضور در صنعت بسته بندی سوسیس و کالباس داخل و خارج از کشور، امروز دانش فنی روز دنیا را به کار گرفته و در خدمت تولید کنندگان داخلی قرار داده است.

پس از چند سال بررسی برند های معتبر خارجی امروز شاهد حضور برترین برند چین در این صنعت در ایران خواهیم بود، شرکت ژیوجین معتبر ترین تولید کننده کشور چین در این صنعت می باشد، عمده بازار چین در اختیار این کشور است و تجربه ۴۰ ساله آن در این صنعت باعث شده تا امروز سهم بسیار زیادی از بازار ایالات متحده آمریکا، روسیه، اروپا و آمریکای جنوبی را در اختیار بگیرد.

برندی که امروز با تلاش شرکت پیشتاز در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است با استفاده از دانش روز اروپا و قطعات درجه یک ایتالیایی و ژاپنی در چین تولید و به تمام دنیا عرضه می گردد.
این شرکت با سیاست کیفی خود اعتماد بخش وسیعی از صنایع اروپایی و آمریکایی را به خود جلب کرده است به طوریکه هر ساله در نمایشگاه های فود آمریکا و اروپا با اسقبال بی نظیر تولید کنندگان مواجه می شود.

شرکت پیشتاز با مدیریت حمید طلایی آماده است تا تمامی پشتیانی های لازم خدمات گارانتی را در تمامی نقاط ایران با پوشش مطلوب ارایه دهد. همانطور که این پشتیبانی را در مورد محصولات پیشتاز کلیپ انجام داده ایم.

تمامی لوازم یدکی دستگاه ها در انبار شرکت موجود می باشد لذا مشتریان دغدغه ای در خصوص تامین لوازم یدکی دستگاه ها نخواهند داشت.
دستگاه ها توسط مهندسین مجرب آموزش دیده توسط کمپانی ژیوجین نصب و تحویل داده می شوند.